【Apex】シアの弱体化情報(8/24)
8/24にシアの弱体化アップデートが実施されましたので修正内容をご紹介します。
シア修正事項
パッシブ
フルHPのターゲットに対する心音の待機時間が1.25秒から1.75秒に増加
Increased wait time between sensor spikes for full HP targets (1.25s to 1.75s )
センターサークルの表示を削除
Removed center circle ellipses
75m以上のターゲットの青い印を縮小
Reduced range beyond 75m ( blue spikes )
効果範囲の縮小
Reduced field of view
戦術アビリティ
起爆までの時間が1.4秒から1.6秒に増加
Increased detonation delay from 1.4s to 1.6s
ヒットしたプレイヤーのダメージとフラッシュを削除、画面の揺れを軽減
Players hit are no longer damaged or flashded. Screen shake from being hit is also reduced
構えている時の移動速度が減少
Move slow added while holding tactical
音量が低下
Lowered volume on audio
範囲外のレンジでエフェクトが表示されるのを修正
Fixed tactical FX being visible in firing range when it’s not supposed to be
アルティメット
クールダウンを90秒から120秒に増加
Increase cooldown from 90s to 120s
音量が低下
Lowered volume on audio
その他
シアに関するいくつかのエラーを修正
Fixed several errors related with Seer
シアを選択した際の音声のボリュームを調整
Adjusted volume of voice lines that play when Seer is chosen
その他修正事項
クリマタイザーによって起こっていた問題を修正
Fixed a problem caused by Climatizer FX ( “No existing effect for handle” error )
“Array index – 1 is out of range” のエラーを修正
Fixed an issue with challenges ( “Array index – 1 is out of range” )
グレネードを持っていないのに「グレネードを持っている」と表示されるバグを修正(ワットソンではまだ稀に発生)
Fixed most instances of Legends “holding a grenade” when they have none in their inventory (Wattson still suffers from this in some rare cases )
起爆ホールドに複数のグレネードを使用した際に発生するエラーを修正
Fixed an error with using multiple grenades on explosive holds (a following update later today will cause explosive holds to spawn closed again )
スイッチ版のホロスプレーの表示を修正
Switch: Fixed Holospray dispray
修正内容はRespawnの公式Twitterより引用しました。
ついにシアの弱体化が行われました。バランスがどう変わっていくのか気になりますね。
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