【Apex】シアの弱体化情報(8/24)

【Apex】シアの弱体化情報(8/24)

8/24にシアの弱体化アップデートが実施されましたので修正内容をご紹介します。

シア修正事項

パッシブ

フルHPのターゲットに対する心音の待機時間が1.25秒から1.75秒に増加

Increased wait time between sensor spikes for full HP targets (1.25s to 1.75s )

センターサークルの表示を削除

Removed center circle ellipses

75m以上のターゲットの青い印を縮小

Reduced range beyond 75m ( blue spikes )

効果範囲の縮小

Reduced field of view

戦術アビリティ

起爆までの時間が1.4秒から1.6秒に増加

Increased detonation delay from 1.4s to 1.6s

ヒットしたプレイヤーのダメージとフラッシュを削除、画面の揺れを軽減

Players hit are no longer damaged or flashded. Screen shake from being hit is also reduced

構えている時の移動速度が減少

Move slow added while holding tactical

音量が低下

Lowered volume on audio

範囲外のレンジでエフェクトが表示されるのを修正

Fixed tactical FX being visible in firing range when it’s not supposed to be

アルティメット

クールダウンを90秒から120秒に増加

Increase cooldown from 90s to 120s

音量が低下

Lowered volume on audio

その他

シアに関するいくつかのエラーを修正

Fixed several errors related with Seer

シアを選択した際の音声のボリュームを調整

Adjusted volume of voice lines that play when Seer is chosen

その他修正事項

クリマタイザーによって起こっていた問題を修正

Fixed a problem caused by Climatizer FX ( “No existing effect for handle” error )

“Array index – 1 is out of range” のエラーを修正

Fixed an issue with challenges ( “Array index – 1 is out of range” )

グレネードを持っていないのに「グレネードを持っている」と表示されるバグを修正(ワットソンではまだ稀に発生)

Fixed most instances of Legends “holding a grenade” when they have none in their inventory (Wattson still suffers from this in some rare cases )

起爆ホールドに複数のグレネードを使用した際に発生するエラーを修正

Fixed an error with using multiple grenades on explosive holds (a following update later today will cause explosive holds to spawn closed again )

スイッチ版のホロスプレーの表示を修正

Switch: Fixed Holospray dispray

修正内容はRespawnの公式Twitterより引用しました。

ついにシアの弱体化が行われました。バランスがどう変わっていくのか気になりますね。